Image default
Διάφορα

Αύξηση τζίρου 18,5% στα 256,4 εκατ. για Κρι Κρι το 2024


Οι πωλήσεις γαλακτοκομικών της εταιρείας κινήθηκαν επίσης ανοδικά και έφτασαν σε αξία τα 205,088 εκατ. ευρώ το 2024, έναντι 173,564 εκατ. ευρώ το 2023 (+18,2%), ενώ σε όγκο η αντίστοιχη αύξηση αγγίζει το 19,5%. Σημαντικά αυξημένες παρουσιάζονται και οι πωλήσεις παγωτού τις εταιρείας που ανήλθαν στα 48,604 εκατ. ευρώ από άποψη αξίας το περασμένο έτος, απέναντι στα 40,723 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση (+19,4%), ενώ ο όγκος τους αυξήθηκε κατά 14,7%.

Οι εξαγωγές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο 55% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων παρουσιάζοντας αύξηση 33,2%.

Το περιθώριο μικτού κέρδους διαμορφώθηκε σε 29,7% (2023: 33,5%), και συγκεκριμένα στο παγωτό σε 43,7% (2023: 46,0%) και στα γαλακτοκομικά σε 26,5% (2023: 30,7%). Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 37,566 εκατ. ευρώ στη χρήση 2024, έναντι 40,301 εκατ. ευρώ της χρήσης 2023 (μείωση -6,8%), ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 34,547 εκατ. ευρώ. από 32,269 εκατ. ευρώ το 2023 (αύξηση 7,1%). Επισημαίνεται ότι στην τρέχουσα χρήση έχει αναγνωριστεί φορολογική απαλλαγή ύψους 5,285 εκατ. ευρώ (2023: 1,006 εκατ. ευρώ) που αφορά σε επιχορήγηση για επενδυτικά προγράμματα ενταγμένα σε αναπτυξιακούς νόμους. Αντίστοιχα τα λειτουργικά κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν σε 42,599 εκατ. ευρώ έναντι 45,124 εκατ. στην προηγούμενη χρήση (μείωση -5,6%).

Θέση στην αγορά

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις της Κρι Κρι εμφανίζουν εικόνα στασιμότητας, αγγίζοντας τα 76 εκατ. ευρώ. Η τρέχουσα οικονομική συγκυρία, έχει οδηγήσει σε μείωση των πραγματικών εισοδημάτων σε μεγάλη μερίδα καταναλωτών. Υπό αυτές τις συνθήκες, η εγχώρια αγορά γιαουρτιού καταγράφει μικρή αύξηση σε αξία (+0,8%) και λίγο μεγαλύτερη σε όγκο (+4,4%). Παρότι η τάση στροφής των καταναλωτών στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας δείχνει να αδυνατίζει, η αγορά έχει εισέλθει σε μία περίοδο αναδιάταξης αναφορικά με τις κατηγορίες και τις προϊοντικές προτιμήσεις. Τα branded γιαούρτια της Κρι Κρι απώλεσαν μερίδιο 1,2 ποσοστιαίων μονάδων]. Στο εξωτερικό, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να αναπτύσσονται έντονα (+32,5% σε αξία). Σημαντική ώθηση υπάρχει από τις βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου (+43%) και της Ιταλίας (+17%), καθώς και από την είσοδο σε νέες αγορές όπως η Γαλλία.

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας έχει εκπονήσει και υλοποιεί επενδυτικά σχέδια, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση, των εργοστασίων γιαουρτιού και παγωτού. Στην τρέχουσα χρήση, οι επενδύσεις μας ξεπέρασαν τα 25 εκατ. ευρώ. Για τη χρήση 2025, αναμένεται να υλοποιηθούν επενδύσεις συνολικού ύψους μεταξύ 21-25 εκατ. ευρώ.



ΠΗΓΗ

Related posts

Συνάντηση εργασίας διοικήσεων ΟΠΕΚΕΠΕ και ΚΟΑΠ

admin

Άγημα Πολεμικού Ναυτικού: «H Κύπρος είναι ελληνική, γαμ…ται η Τουρκία» – Αντιδράσεις και έρευνα για το συμβάν

admin

Θρεπτική αξία και οφέλη για την υγεία

admin

Αφήστε ένα σχόλιο