Image default
Πολιτική

ΥΠΑΑΤ ή… γραφείο επικοινωνίας ιδιωτικών εταιρειών;


Στο Twitter του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων δεν προλαβαίνουν να σηκώνουν τα μανίκια — όχι για να λύσουν τα προβλήματα των αγροτών ή των ιχθυοκαλλιεργητών, αλλά για να φτιάξουν διαφημιστικές καμπάνιες ιδιωτικών επιχειρήσεων.

Μέσα από ανάρτηση με εικόνες, hashtags και link σε καλογυρισμένο βίντεο στο YouTube, το υπουργείο διαφημίζει την οικογενειακή επιχείρηση μιας κυρίας Άννας που «καλλιεργεί λαβράκι και τσιπούρα σε κρυστάλλινα νερά» στο Μαρμάρι Ευβοίας. Με φράσεις όπως «πάθος για ποιότητα» και «ευθύνη για το περιβάλλον» θα νόμιζε κανείς ότι πρόκειται για διαφημιστικό post εταιρείας τροφίμων — αλλά όχι, είναι ανάρτηση επίσημου κυβερνητικού λογαριασμού.

Δεν υπάρχει πρόβλημα με την προώθηση καλών πρακτικών. Υπάρχει όμως σοβαρό ζήτημα όταν ένα υπουργείο με τεράστια ευθύνη απέναντι σε έναν ολόκληρο πρωτογενή τομέα, λειτουργεί σαν social media manager επιλεγμένων ιδιωτών.

Αλήθεια, ποια κριτήρια ακολουθεί το ΥΠΑΑΤ όταν αποφασίζει να αναδείξει συγκεκριμένες επιχειρήσεις; Ποιο είναι το πλάνο, και ποιοι άλλοι «τυχεροί» θα δουν την επιχείρησή τους να προβάλλεται μέσα από τους επίσημους κυβερνητικούς λογαριασμούς;

Ή μήπως έχουμε περάσει πια στη φάση των… κρατικών influencers;

Διαβάστε επίσης:

Ναυάγιο Πύλου: 15 στελέχη του Λιμενικού παραπέμπονται στον ανακριτή για κακούργημα

Πρωτοβουλία Γεραπετρίτη στον ΟΗΕ για αμάχους – Αναζητείται… το θύμα και ο θύτης

Πρωτοβουλία ΚΚΕ για τη Γάζα: «Ναι» ΣΥΡΙΖΑ και Νέας Αριστεράς σε επιστολή Κουτσούμπα για κοινή δράση

Σύγκρουση ΟΠΕΚΕΠΕ – Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας: Αρνείται να παραιτηθεί ο Σαλάτας;





ΠΗΓΗ

Related posts

Επίσκεψη Κεφαλογιάννη στον ΣΠΑΥ – Zougla

admin

Προκλητικό όπως πάντα το τουρκικό ΥΠΕΞ, αρνείται τα πάντα για τη γενοκτονία των Ποντίων

admin

Πούλιτζερ για τα ελληνικά ΜΜΕ: Κορυφαία είδηση τα μαλλιά του Άδωνη Γεωργιάδη

admin

Αφήστε ένα σχόλιο