Image default
Διάφορα

Υψηλές πτήσεις και επέκταση σε νέες αγορές για την γαλακτοβιομηχανία Όμηρος το 2024


Ο κύκλος εργασιών του ομίλου αυξήθηκε σημαντικά και έφτασε στα 87,052 εκατ. ευρώ, έναντι 72,556 εκατ. ευρώ το 2023. Μικρή άνοδο σημείωσε και το περιθώριο μικτού κέρδους του ομίλου που το 2024 έφτασε στο 13%, έναντι 12% του 2023. Άλμα ύψους 21,32% στα 11 εκατ. ευρώ (έναντι 9,667 εκατ. ευρώ) σημείωσαν τα EBITDA του ομίλου, λόγω της εκτίναξης των εσόδων στην Ευρώπη, τη σημαντική ανάπτυξη στις άλλες χώρες, καθώς επίσης και από το μίγμα των εσόδων. Τα κέρδη πιο φόρων (EBT) έφτασαν τα 4,655 εκατ. ευρώ έναντι 3,606 εκατ. ευρώ το 2023 (+29,11%).

Ενίσχυση της εξωστρέφειας

Κατά το 2024, η ΟΜΗΡΟΣ ενίσχυσε περαιτέρω την εξαγωγική της δραστηριότητα, η οποία πλέον αντιπροσωπεύει ποσοστό άνω του 98% των συνολικών πωλήσεων. Παράλληλα, ξεκίνησαν οι διαδικασίες προετοιμασίας για τη δημιουργία νέας παραγωγικής μονάδας στα Τρίκαλα, με στόχο την παραγωγή λευκών τυριών σε μεταλλικές κυλινδρικές συσκευασίες. Η εταιρεία προχώρησε επίσης στη συλλογή προσφορών για τον μηχανολογικό εξοπλισμό και τα κτηριακά έργα, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 5 εκατ. ευρώ, ποσό το οποίο αναμένεται να χρηματοδοτηθεί μέσω της παρέμβασης Π3-73-2.3 του Υπουργείου αγροτικής ανάπτυξης.

Οι δραστηριότητες προώθησης επικεντρώθηκαν στην ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στις διεθνείς αγορές, με συμμετοχή σε σημαντικές εμπορικές εκθέσεις τροφίμων, προωθητικές ενέργειες προς στρατηγικούς πελάτες του εξωτερικού και αναβάθμιση του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάδειξη της ποιότητας των προϊόντων Π.Ο.Π. (φέτα) και στην επέκταση του μεριδίου αγοράς σε Β. Αμερική, Μέση Ανατολή και Δυτική Ευρώπη.

Στόχος η γεωγραφική διαφοροποίηση των πωλήσεων

Οι βασικοί επιχειρηματικοί στόχοι της Όμηρος για ανάπτυξη το 2025 είναι οι ακόλουθοι:

  • Συνέχιση της επέκτασης στην αγορά λευκών τυριών με τη δημιουργία νέας παραγωγικής μονάδας στα Τρίκαλα
  • Είσοδος στην αγορά χαλουμιού μέσω εξαγοράς της HADJIPIERIS LTD με εγκαταστάσεις στην Βιομηχανική Ζώνη της Αθήνας στην περιφέρεια Λάρνακας στην Κύπρο.

Όσον αφορά το μάρκετινγκ, ο στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας για το τρέχον έτος περιλαμβάνει την περαιτέρω εδραίωση της παρουσίας της εταιρείας στις ώριμες αγορές της Ευρώπης, σε συνδυασμό με τη διείσδυση σε αναδυόμενες αγορές υψηλής κατανάλωσης λευκών τυριών. Βασικό στοιχείο αποτελεί η διαφοροποίηση του προϊόντος μέσω καινοτόμων συσκευασιών και η ενίσχυση του brand name “OMIROS” ως συνώνυμο της ελληνικής παράδοσης και ποιότητας.

Με βάση τον υφιστάμενο προγραμματισμό, η ολοκλήρωση της νέας παραγωγικής μονάδας του ομίλου στα Τρίκαλα, σε συνδυασμό με την επέκταση στην αγορά χαλουμιού, αναμένεται να οδηγήσει σε σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας από το 2026 και μετά. Η στρατηγική κατεύθυνση είναι η επίτευξη περαιτέρω γεωγραφικής διαφοροποίησης των πωλήσεων και η διεύρυνση της γκάμας προϊόντων με υψηλή προστιθέμενη αξία, με στόχο τη διασφάλιση σταθερής και βιώσιμης ανάπτυξης.



ΠΗΓΗ

Related posts

Πιο εύκολη η πίστωση σε παλιά Βιολογικά και φερτά, ερωτηματικό για ζωοτροφές

admin

Μεγάλη γκάμα λύσεων για την αλυσίδα φρούτων και λαχανικών από την BASF

admin

Zευγάρι σε ρεσιτάλ γέλιου – Ανέκδοτο: Ο έγγαμος βίος

admin

Αφήστε ένα σχόλιο