Image default
Διάφορα

Το MF 8S Dyna E-Power έγινε το πρώτο τρακτέρ που ολοκληρώνει το Morocco Desert Challenge


Ένα ειδικά διαμορφωμένο MF 8S Dyna E-Power της Massey Ferguson έγινε ο πρώτος γεωργικός ελκυστήρας που ολοκλήρωσε το Morocco Desert Challenge.

Ο ειδικά διαμορφωμένος ελκυστήρας ολοκλήρωσε τη διαδρομή στην 75η θέση ανάμεσα σε 144 συμμετέχοντες σε όλες τις κατηγορίες και κατέγραψε την τέταρτη θέση από οκτώ συμμετοχές στην κατηγορία των ελκυστήρων. Η συγκεκριμένη επιτυχία αναδεικνύει την ευελιξία και προσαρμοστικότητα του MF 8S. Αυτή η επίδοση έρχεται να συμπληρώσει τις ήδη υπάρχουσες επιτυχίες της Massey Ferguson σε απαιτητικά περιβάλλοντα, όπως οι αποστολές στην Ανταρκτική 1 και 2, το World Ploughing Record και τις ανθρωπιστικές πρωτοβουλίες όπως το Tractor’Dak και το Africa Track.

«Η ομάδα που ασχολήθηκε με την προετοιμασία του ελκυστήρα για αυτή την περιπέτεια έκανε καταπληκτική δουλειά και απέδειξε ότι ο MF 8S μπορεί να αντεπεξέλθει σε οποιοδήποτε εμπόδιο και να λειτουργεί αποδοτικά σε κάθε περιβάλλον. Είμαστε ενθουσιασμένοι που είμαστε ο πρώτος γεωργικός ελκυστήρας που ολοκλήρωσε αυτόν τον απαιτητικό αγώνα», δήλωσε ο Jérôme Aubrion, Διευθυντής Μάρκετινγκ Massey Ferguson για την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. «Η συνεργασία ανάμεσα στον πελάτη, τον αντιπρόσωπο και την μάρκα αντανακλάται σε όλη αυτή την επίτευξη: είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς μια ιδέα του πελάτη, που μοιράστηκε με έναν αντιπρόσωπο, μπορεί να εξελιχθεί σε μια επιτυχημένη ιστορία υποστηριζόμενη από τη Massey Ferguson», καταλήγει.

Η προσαρμογή του MF 8S από έναν premium γεωργικό ελκυστήρα σε μοντέλο έτοιμο για ράλι ήταν σε μεγάλο βαθμό έργο του Gilles Kuffer, Διευθυντή της Kufferagri Sàrl. Ο ίδιος αναφέρει ότι ο μετασχηματισμός ενός ελκυστήρα σε μηχάνημα αγώνων ήταν μια εκπληκτική μηχανική πρόκληση.

«Αυτό το έργο αναδεικνύει την ικανότητα των μηχανικών γεωργικών μηχανημάτων  και όλα όσα μπορούν αυτοί οι επαγγελματίες να επιτύχουν», δήλωσε ο Gilles. «Είναι μια απίστευτη ανθρώπινη περιπέτεια, που συγκεντρώνει πόρους και δεξιότητες γύρω από έναν κοινό στόχο. Στην προσπάθεια αυτή δεν συμμετείχαν μόνο οι οδηγοί – πίσω τους υπήρχε μια εξειδικευμένη ομάδα υποστήριξης, που φρόντιζε ώστε ο ελκυστήρας να είναι κάθε μέρα έτοιμος για εκκίνηση. Η προσοχή και ο ενθουσιασμός του κοινού ήταν επίσης μια πραγματική απόλαυση».

Τροποποιήσεις για τον αγώνα

Ως ο πρώτος γεωργικός ελκυστήρας που ολοκλήρωσε έναν αγώνα Rally-Raid, απαιτήθηκαν αρκετές τροποποιήσεις στον MF 8S ώστε να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς του αγώνα. Ο ελκυστήρας εξοπλίστηκε με ελαστικά Michelin Evobib VF 600/70 R30 μπροστά και VF 710/70 R42 πίσω, μαζί με το κεντρικό σύστημα ρύθμισης πίεσης ελαστικών PTG, με δυνατότητα αύξησης ή μείωσης της πίεσης εντός 3,5 λεπτών, μέσω συμπιεστή 1.800 λίτρων/λεπτό – μια δυνατότητα που προσφέρεται από το πρόγραμμα MF By You, το κέντρο εξατομίκευσης της Massey Ferguson με έδρα το Beauvais, Γαλλία.

Στις εξωτερικές προσθήκες περιλαμβάνονται πλήρες roll cage (προστατευτικό πλαίσιο) γύρω από την καμπίνα για την ασφάλεια των χειριστών, εφεδρικός τροχός στο πίσω μέρος με γερανό περιστροφής 180°, δεύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου, τροποποιημένα χειριστήρια, δύο αγωνιστικά καθίσματα με ζώνες ασφαλείας, ανεξάρτητο πίσω και εμπρός υδραυλικό σύστημα ανύψωσης, τροποποίηση της μπροστινής ανάρτησης, μέγιστη ταχύτητα 75 χλμ./ώρα, αντικατάσταση των πλευρικών παραθύρων με πολυανθρακικά υλικά, καθώς και εγκατάσταση καθρεπτών με κάμερες.

 Μοναδική σχεδίαση ProtectU

Στις υψηλές θερμοκρασίες της ερήμου στο Μαρόκο, η σχεδίαση Protect-U του MF 8S, με τον χαρακτηριστικό κενό χώρο 24 εκατοστών ανάμεσα στην καμπίνα και το καπό, αποδείχθηκε ζωτικής σημασίας για τον περιορισμό της μετάδοσης θερμότητας από τον κινητήρα στο περιβάλλον εργασίας. Η ευρύχωρη καμπίνα, με 6,6 τ.μ. γυάλινες επιφάνειες και συνολικό όγκο 3,4 κ.μ., παρείχε αρκετό χώρο για ειδική διαμόρφωση και εγκατάσταση δύο αγωνιστικών καθισμάτων δίπλα-δίπλα, καθώς και εκτός κέντρου διάταξη χειριστηρίων.

Με 14 εξόδους κλιματισμού στρατηγικά τοποθετημένες σε όλη την καμπίνα, το MF 8S προσέφερε σταθερή και αποτελεσματική ψύξη στους χειριστές ακόμα και υπό ακραίες θερμοκρασίες. Παράλληλα, η σχεδίαση Protect-U βελτιστοποιεί και την ψύξη του κινητήρα, αφού ο αέρας εισέρχεται από το πίσω μέρος του κινητήρα και όχι από το μπροστινό, όπως στα συμβατικά συστήματα. Αυτό διατηρεί καθαρότερη παροχή αέρα και μειώνει τη φόρτιση του κύριου φίλτρου αέρα του ελκυστήρα.

MF 8S – Έτοιμο για κάθε πρόκληση

Από την παρουσίασή του το 2020, το MF 8S έχει αποκτήσει φήμη ως ένας ευέλικτος ελκυστήρας για εργασίες στο χωράφι και στις μεταφορές. Με κινητήρα AGCO Power 7,4 λίτρων, προγραμματίστηκε ειδικά για τις ανάγκες του αγώνα, αποδίδοντας 400 ίππους με αξιοσημείωτη αξιοπιστία, ακόμη και στις πιο ακραίες συνθήκες.

Η ειδικά διαμορφωμένη έκδοση του MF 8S ήταν εξοπλισμένη με το στάνταρ κιβώτιο Dyna E-Power διπλού συμπλέκτη, το οποίο συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός συνεχώς μεταβαλλόμενου κιβωτίου (CVT) με την αποδοτικότητα ενός μηχανικού συστήματος μετάδοσης.

Το Dyna E-Power ήταν η ιδανική επιλογή για την κίνηση σε απαιτητικά εδάφη, όπως οι αμμόλοφοι, εξασφαλίζοντας μέγιστη ισχύ χωρίς διακοπές κατά την αλλαγή ταχυτήτων ή εύρους.

Σύμφωνα με την ομάδα: «Το κιβώτιο παρουσίασε εξαιρετική απόδοση και υψηλό επίπεδο απόκρισης. Μετά από περισσότερα από 2.000 χιλιόμετρα απαιτητικών δοκιμών και πάνω από 13 ώρες συνεχούς λειτουργίας, αποδείχθηκε αντάξιο ενός αγωνιστικού σειριακού κιβωτίου μετάδοσης.»

 



ΠΗΓΗ

Related posts

Πώς να αφαιρέσετε γρήγορα την πλάκα στα δόντια

admin

Οργισμένα νιάτα σε ανέκδοτο: Ένας παππούς θυμάται

admin

ΓΣΕΕ: «Δικαίωση των αγώνων της Συνομοσπονδίας σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο»

admin

Αφήστε ένα σχόλιο