Στο κυνήγι της κορυφής κάθε στοίχημα μετράει!

Μία από τις πιο χαρακτηριστικές στιγμές μετά το 0-0 του Ιράν με το Βέλγιο ήρθε από τον Μεχντί Ταρέμι.
Ο επιθετικός του Ολυμπιακού πήρε πρωτοβουλία αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα, μπήκε στο κέντρο του κύκλου της ομάδας και μίλησε στους συμπαίκτες του, προσπαθώντας να τους εμψυχώσει.
Με έντονη διάθεση και αποφασιστικότητα, ο Ταρέμι απηύθυνε σύντομη ομιλία, με τους Ιρανούς διεθνείς να τον ακούν προσεκτικά, σε μια εικόνα που ανέδειξε τον ρόλο του ως ηγετική φυσιογνωμία της ομάδας.

